Субота, 2024-05-04, 3:00 PM
Снятинський методичний кабінет
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 149
статистик

2:29 PM
Семінар – практикум вчителів англійської мови.

                                     «Учитись важко, а учить ще важче,
                                         але не мусиш зупинятись ти, 
                                    як дітям віддаси усе найкраще,
                                      то й сам сягнеш нової висоти»
                                                                         М. Сингаївський
10 травня в НВК «Снятинська ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцей» проведено постійно діючий семінар вчителів англійської мови «Передумови досягнення успіху в мовленнєвій діяльності на уроках англійської мови в контексті компетентнісно – орієнтованого навчання».
Директор ліцею Оксана Ігорівна Саміла розповіла про навчальний заклад та про досягнення ліцею за навчальний рік. З  короваєм та щирими словами привітань учасників семінару зустріли ліцеїсти.
Інформаційно – методичний модуль провів вчитель англійської мови Климчук Тарас Михайлович. Опираючись на досвід роботи Тарас Михайлович акцентував увагу на важливості використання Communicative language teaching у навчанні школярів. 
Практичний модуль з досвіду роботи провели Терентьєва Наталія Романівна та Москалик Лідія Богданівна.  Під керівництвом Лідії Богданівни  складали кубики історій “Rory’s Story Cubes” та грали у гру “Hedbanz”. Наталія Романівна запропонувала гру “Who wants to be a millionaire?”
В ході роботи була створена позитивна невимушена атмосфера, в якій було надзвичайно приємно та цікаво працювати,  а основне всі  почерпнули для себе корисну інформацію. 
Найактуальнішою умовою запровадження компетентнісного підходу до змісту освіти є реальне розвантаження школярів, оскільки модернізацію освіти не можна здійснювати додаючи все нові елементи до навчальних програм. Слід відмовитися від так званої енциклопедичності змісту шкільного навчання і формувати в школярів передовсім ті знання, які є необхідними для виконання практичних, ситуативних, особистісно орієнтованих комунікативних завдань.                                                                                                                      
    Компетентнісний підхід – лише один із чинників, що сприяють  модернізації змісту освіти, він лише доповнює низку освітніх інновацій, не применшуючи значення класичних підходів.

     

     

 

Переглядів: 340 | Додав: mikulyakivan26 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024uCoz