Вівторок, 2024-07-16, 3:03 AM
Снятинський методичний кабінет
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 149
статистик

4:43 PM
Педагогічний міст вчителів музичного мистецтва Снятинського та Хотинського району

Вчителі музичного мистецтва Снятинського району 30 жовтня 2019 року були учасниками цікавого майстер-класу у Зігрюка  Валентина Георгійовича, вчителя музичного мистецтва Рукшинської ЗОШ І-ІІІ ступенів який навчив, як використовувати «Кола Вена» на уроках музичного мистецтва.  Важливо, щоб після слухання музики учитель дав можливість нам «потримати музику» в собі, «пропустити через серце», а музика викликала власні емоції. Під час аналізу музичного твору використовували порівняння декількох творів «Кола Вена».  Потім  Корчак Зоя Георгіївна керівник методичного обєднання вчителів музичного мистецтва  Хотинського району пояснила як можна використовувати метод Кроссенс на будь-якому етапі урокуі навчитися використовувати «Пазли» на уроках музичного мистецтва
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління
Використання кроссенсів на уроках музичного мистецтва сприяє:
– розвитку логічного, образного і асоціативного мислення, уяви;
– прояву нестандартного мислення і креативності;
Застосування кроссенса на уроці різноманітне, його можна використати:
– при формулюванні теми і мети уроку;
– при вивченні нового матеріалу, в якості постановки проблемної ситуації;
– при закріпленні і узагальненні вивченого матеріалу;
Кроссенс, як метод, виконує такі функції:
• мотиваційну (формує інтерес і бажання зрозуміти на перший погляд,незрозуміле і навіть абсурдне);
• інформативну;
• дослідницьку (допомагає відповісти на питання: що? де? коли?….);
• комунікативну(організовує діалог між учнями та вчителем, учнями та підручником тощо);
• розвиваючу;
• пізнавально-пошукову;
• виховну.
Вчителі музичного мистецтва Снятинщини були запршені на обряд новосілля – входин у новий будинок у їхньому краї. Аматори Хотинщини відтворили це самобутнє дійство, зібравши автентичний фольклор, із піснями та танцями і продемонстрували його на сцені Будинку дітей та учнівської молоді. Господарям дому за традицією вручали подарунки: вишитий рушник, тканий килим – скорцу, а також кота, щоб плодилися свійські тварини, та калину на здоров'я і радість в оселі.
Не обійшлося і без гарних віншувань, дзвінких пісень у виконанні талановитих вокалістів та шпарких танців під запальні мелодії від майстерних музикантів з різних сіл Хотинщини. Господарі теж пішли в пляс. Вони щиро дякували за вітання і пригощали традиційною стравою – голубцями з кукурудзяною крупою.
Вчителі музичного мистецтва були приємно вражені від продемонстрованої фольклорної забави і знайомства із багатими традиціями Бессарабії. Ми подякували всім, хто організував і провів таку зустріч у рамках мистецько-педагогічного мосту для вчителів музичного мистецтва освітніх закладів та керівників закладів дошкілля від двох областей на тему "Культурно-мистецька спадщина Хотинщини". Зокрема висловили вдячність методкабінету відділу освіти Хотинської РДА, а саме методисту з художньо-естетичного циклу Аллі Степанівні Коваль, колективу та вихованцям Будинку дітей та учнівської молоді, вчителям Хотинської гімназії і всім викладачам музичного мистецтва.

      

      

      

      

 

Переглядів: 256 | Додав: mikulyakivan26 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024uCoz