Поставте справу так, щоб усе, що підлягає вивченню,
вивчалося легко, швидко, ґрунтовно.
Я.А. Коменський
Слова чеського педагога стали епіграфом до семінару-практикуму учителів зарубіжної літератури на тему: «Інноваційні методи навчання як засіб формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках зарубіжної літератури», який відбувся 21 березня 2019 року на базі НВК «Снятинська ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей».
Мета семінару: ознайомити учасників з інноваційними формами та методами роботи, які покликані забезпечити розвиток учня, як особистості та його інтеграцію в сучасне суспільство.
Учасників семінару привітала директор ліцею Оксана Саміла та запропонувала переглянути рекламний відеоролик про навчальний заклад.
Методист районного методичного кабінету Надія Куравська акцентувала увагу педагогів на важливості застосування на уроках зарубіжної літератури сучасних форм, методів та прийомів навчання. Використання інновацій збільшують пізнавальну самостійність учнів, сприяють розвитку їх логічного та критичного мислення, творчої активності та мотивують потребу розвитку читацької культури.
В рамках теоретичного блоку виступила вчителька зарубіжної літератури НВК «Снятинська ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей» Людмила Куравська. Вона ознайомила присутніх з технологією створення кроссенсу як асоціативної головоломки нового покоління та інтерактивної папки – лепбук.
Спільно з учнями 7 класу Людмила Миколаївна провела майстер-клас зі створення та пояснення кроссенсу на тему: Едгард По «Золотий жук» та лепбуку до твору О.Гріна «Пурпурові вітрила».
Під час практичної частини семінару педагоги працювали у творчих групах, створюючи за допомогою інтерактивної дошки кроссенси за творами: Оноре де Бальзака «Гопсек», Джека Лондона «Жага до життя», Миколи Гоголя «Ревізор» та лепбук до твору «Пурпурові вітрила».
На завершення семінару вчителька зарубіжної літератури Григорчук Зоя Семенівна та учні 11 класу представили присутнім літературний проект за твором Ернеста Хемінгуея «Старий і море».
Сучасні методи та прийоми мають на меті створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність; сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, що дає змогу вчителю стати справжнім лідером навчального колективу.
|