Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету на базі Вовчківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» 15 березня 2019 року проведено семінар-практикум «Вивчення соціокультурного компоненту на уроках німецької мови». Вчитель німецької мови Василь Дмитрович Мацик разом з учнями 9 класу показали урок на тему “Verkehr und Reisen”
Багато десятиліть чуємо, що урок — найважливіша форма навчально-виховного впливу на учнів. Дійсно, воно так є, коли в основу своєї роботи вчитель ставить розвиток учня. Коли вчитель індивідуалізує свою працю і стимулює пошук, коли він стає керівником навчально-пізнавального процесу, а не його репродуктором, і коли він органічно поєднує на¬вчання з вихованням, спираючись не тільки на учнівські знання, а й на активність школярів. Коли вчитель є патріотом не тільки свого предмета, а й постійно здійснює міжпредметні зв'язки і вимагає не просто відтворення знань, а їхнього сприйняття на причинно-наслідковому рівні. Такий учи¬тель стимулює і організовує розумову діяльність учнів шляхом порівнянь, зіставлень, протиставлень, зна¬ходження аналогій, інших способів розв'язання проблемних ситуацій для успішної реалізації сучасних на¬вчальних програм загалом. Учитель справді на такому уроці є дуже корисним. Ми спостерігали добре продуманий і за формою, і за змістом урок. Урок, на якому учні — активні учасники навчального процесу, урок, на якому присутня наука.
|