|
Протокол олімпіади з образотворчого мистецтва 2020-2021 навчальний рік
З метою виявлення талановитих учнів, які прагнуть до творчої діяльності 28 лютого 2020 року на базі Снятинського ліцею ім. В.Стефаника відбувся ІІ (районний) етап учнівської олімпіади з образотворчого мистецтва. В олімпіаді взяли участь 26 учнів 7 класу та 24 учні 9 класу. Учасники олімпіади виконували творчу роботу - пейзаж «Прийшла весна». Учні чудово справилися із завданнями, створивши колоритні роботи. А фарби чудово передали настрій прекрасної пори року – весни. Прискіпливо оцінивши виконані роботи, члени журі з великим задоволенням відзначили високий творчий і художній рівень виконаних робіт. На основі рішення
...
Читати далі »
|
Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету учителі Балинцівської ЗОШ І –ІІІ ступенів Вархов Ганна Романівна та Микитюк Олександра Василівна провели майстер-клас для вчителів зарубіжної літератури закладів освіти району. Тема заняття: « Міні – проєкти на уроках зарубіжної літератури». Об’єднавшись у три групи, педагоги, у вигляді міні-проєктів, презентували три літературні твори: О.Генрі «Останній листок», Антуан де Сент – Екзюпері «Маленький принц», Рей Бредбері «Усмішка». Учителі створювали цікаві міні-проєкти «Я- біограф», «Я – художник», «Я – маркетолог», «Я – поет», «Я – сценарист» , «Я – користувач соціальних мереж» . В своїй роботі педагоги використовува
...
Читати далі »
|
24 лютого 2020 року в Орелецькій гімназії відбулося засідання ММЦ вчителів математики з теми «Формування ключових компетентностей та наскрізних предметних вмінь учнів на уроках математики». Директор гімназії Харук Мирослав Дмитрович розповів присутнім про визначних математиків села Орелець, приємно було слухати про вчителів математики, які працювали в даній школі – Дмитрук Марію Василівну та Лазорко Оксану Василівну. Відкритий урок квест було проведено в 6 класі. Марія Миколаївна об’єднала учнів у три групи. Учасниками групи були і присутні вчителі математики, вони координували роботу своєї групи. Квест-урок стимулює розвиток логічного мислення, привчає дітей розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, дозволяє пов&rs
...
Читати далі »
| |
|
|
|